Muzej vučedolske kulture nastavio je suradnju s Ekonomskim fakultetom u Osijeku, točnije katedrom za marketing koju vodi prof. dr. sc. Mirna Leko Šimić. Nakon posjete osječkih studenata muzeju i njihovog upoznavanja s marketinškim aktivnostima, oni su osmislili plan kako prezentirati Muzej vučedolske kulture u svijetu. Muzej je najbolje radove nagradio priznanjima koja bi im mogla biti vrlo dobra referenca pri zapošljavanju nakon studija. „Jako smo zadovoljni rezultatima i drago nam je što smo mi naučili nešto od studenata, a i oni od nas. Nadamo se da je ovo samo početak dobre suradnje s ekonomskim fakultetom jer su prvi rezultati zaista sjajni. Ovo će zasigurno biti prekretnica u muzejskom marketingu.“ – istaknuo je voditelj marketinga muzeja Darko Bilandžić. Suradnja je bila izvanredna prilika studentima da svoja teorijska znanja pretoče u praksu. „Ovo je izravno povezivanje teorije koju mi predajemo na fakultetu i „žive“ prakse. Muzej vučedolske kulture je institucija koja se na tržištu nalazi nepunih godinu dana i njihova ideja je bila da studenti koji dobivaju suvremena teorijska znanja porade na načinu kako razviti marketing-strategiju da bi muzej bio što prepoznatljiviji.“ – pojasnila je voditeljica kolegija Neprofitni marketing, prof. dr. sc. Mirna Leko Šimić.
ANTRAFILE
Prvo mjesto u izradi poslovnog slučaja Muzeja vučedolske kulture osvojio je tim studenata: Ines Jacoby, Antonela Oužecky, Daniela Papić i Nives Raspudić, drugo mjesto osvojili su: Marta Botkuljak, Bruno Budimir, Boris Greger, Mia Mihić i Kristina Sendić dok su treće bili: Ivana Ćurdo, Mateja Fauković, Dijana Jukić, Antonio Kursar i Heba Yousri.
 
Tekst i ton – MVK
 
Darko Bilandžić-IZJAVA
Mirna Leko Šimić – IZJAVA
Video – Slavonska televzija

Foto – facebook EFOS
EFOS i VUCEDOL (2) EFOS i VUCEDOL (3) EFOS i VUCEDOL (4) EFOS i VUCEDOL (5) EFOS i VUCEDOL (6) EFOS i VUCEDOL (7) EFOS i VUCEDOL (8) EFOS i VUCEDOL (9)
 
 

Skip to content